среда, април 15, 2009

Великаните на светското хотелиерсво и човечките ресурси

Во уготителскиот бизниз прва и основна работа е работата со луѓе.За нив заедничка е грижата за конфорот и благосостојбата на гостите.Гостинот за нив е крал-поставен на пиедесталот.
Секој великан успејал на свој начин, но пред се затоа што знаел да работи со луѓе.Во овој случај тоа се пред се нивните вработени.Тие ги научиле своите вработени дека за нив најважен е гостинот.

Статлер Хотелите-Елсворт Статлер
Статлер е едно од водечките имиња во светското хотелиерство.Статлер е човекот кој на патниците од средна класа и овозжувал луксуз по достапна цена.

Хотелите Статлер се лотелски ланци низ целиот свет во кои ќе добиете беспрекорна услуга било во кој хотел низ светот.

Статлер поседувал вештина која на таинствен начин ги индификувал и ѓи задоволувал потребите на гостите.Имал префинета смисла за проценување во работата што е лошо што е добро.

Статлер бил брвиот хотелиер кој вработил жени серверки и прв ги вовел униформите, и заслужен е за многу број превилегии кои гостинот може да ги користи во соба.

Статлер сметал дека треба да се вработуваат пријатни луѓе, со добро расположение кои лесно и често се насмевнуваат.Ако е неопходно да се ичисти кујната направете го тоа.Не преговарајте, ослободетесе од мрзливите луѓе, од луѓе кои незнаат да го контролираат своето однесување, оние кои постојано глумаат дека имаат проблеми и кои самите себе се сожалуваат.
Статлер со своието однесување и служел како пример на другите вработени.Тој знел дека прво тој треба да биде искрен за да го бара тоа од вработените.
Статлер е и авторот на познатиот слоган ,,гостинот секогас е во право,,
Беспрекорна хотелска услуга тоа е услугата на Хотелите Статлер.

Да се биде љубезен, да се посвети на секој гостин внимание поединечно.Вниманието треба да продолжи и после заминувањето на гостинот:картичка за благодарност за посетата, честитка за роденден, Божиќ и Велигден, не чини многу пари но за гостинот значи многу.

ХОТЕЛИ ИНТЕРКОНТИНЕНТАЛ


Во хотелите Интерконтинентал постои припачник за однесување на вработените:

-Врабоботените не смеат да и се обраќаат на гостите по име дури ни во ситуација кога станува збор за пријател, исто така несмеат да и се обракаат на име и на другите колегии или препоставени;
-Вработените несеат да ѓи користат хотелските објекти за свои рекреативни активности;
-На поставените прашања треба да одговорат што е можно поточно, поинтелектуално и пољубезно.Ако не ги знаат точните одговори треба да побараат помош од препоставените или менаџерот;
-Пушењето е дозвоелено само во просториите за персоналот или гаредробата.Пушењето не е дозволено пред гостите;
-Строго забрането е конзумирање алхохол на работното место;
-Униформата треба да ја носат само на работното место и само во работното време;
-Не се толерираат караници или препирки помеѓу вработените.За сите проблеми треба да се побара помош од препоставените;
-Љубезноста во однесувањето кон гостите, подготвеноста на насмевка во секое време, разбирањето и желбата да се помогне, се основните елементи на деловната култура на човечките ресурси во Хотелите Итерконтинентал.
Насмевка за добредојде, помошта и љубезноста на рецепцијата, вкусната и привлечна храна, сервисот и поставеноста која блеска од чистота, придонесуваат луѓето да станат редовни гости.

ХОТЕЛИТЕ ШАРАТОН-ЕРНЕСТ ХЕНДЕРСОН

Шартон преставуваа едни од најголемите хотелски ланци во светот.
Хендерсон смета дека угостителскиот работник треба да биде награден само ако се трудии во работата што е можно повеќе.

Угостителскиот работник треба да ги задоволи потребите на гостите кои се подготвени да платат со своите тешко заработени пари.

Ернест Хендерсон поставил 10 правила кои денеска се применуваат во сите Хотели Шартон:
-Не фрлајте ништо, а особено не фрлајте ништо во близината на хотелот;
-Не примајте подарок од оние кои бараат против услуга;
-Не дозволувајте вашиот сопруг да пати заради потребите на хотелот;
-Не злоупотребувајте ги резервациите од колегите;
-Не издавајте налози на вработените додека немате јасна цел и задча;
-Бидете свесни за фактот дека и оние што водат мали хотели се исто така паметни и способни како и оние што водат големи хотелски претпријатија;
-Не инсистирајте на последна капка крф кога работите;
-Не дозолувајте хранта да се сервира оладена;
-Базирајте ги одлуките на факти, пресметки и знења, а не на чуства и препоставки;
-Немојте да експлодирате кога ке направите грешка зошто тогаш вашата грека ќе биде поголема;

ХОТЕЛИ ХИЛТОН-КОНРАД ХИЛТОН

Хилтон успеал благодарение на своите менаџери кои секојдневно ги контролираа цените.

Хилтон од своите вработени барал многу .Тој ја вовел седумдневната работа во хотелите.Хилтон живеел со убедување дека довербата, лојалноста и чесноста, преставуваат најголемиот капитал на своите вработени.Поединци кои ги поседуваат спомнатите квалитети можат да успејат секаде.

ХОТЕЛИ ХОЛИДЕЈ ИН-КЕМСОН ВИЛСОН

Вилсон бил човек кој сватил дека бизниост со мотели преставува ,,најголемата недопрена индустрија во светот,,.Тој изработил одличен проект за изградба на Холидеј Ин претворајги го во најголемиот и најубав хотелски ланец.
Приказанта за Холидеј Ин се луѓето.Нашите човечки ресурси беа и сеуште се наши партнери во прогресот...во изградба на системот до денешната големина.
Одамна стана јасен фактот дека секој услужен бизнис е толку добар како што се и добри неговите човечки ресурсии.

Великаните на светското хотелиерство сватиле дека неговите човечки ресурси не преставуваат многу туку тие преставуваат се.Квалитетот на понудата на услугата преставува не иновна компонента за успечно работење во угостителството.

,,Животот е услуга а остануваат оние кои даваат подобра услуга,,Елсворт Статлер

Нема коментари: