недела, февруари 01, 2009

Туризамот-клуч за развој и вработување во Р. Македонија

Туризамот преставува најголемата индустрија во светот.Туризамот во последните децении добива масовен карактер како во меѓународните движења така и во движењето на туристичкиот пазар во оделени земји и региони.
Познавајки го туристичкиот потенцијал на Македонија - туризамот треба да преставува фактор за заживување на стопанството и националниот доход на нашата земја.Најразвиените економски држави во светот се туристички најразвиени и посетени.Туризамот е тој што придонел за нивниот брз развој.Туризамот треба да преставува девигател за развој, само тој може да ја направи македонија подобро место за живење.
Туризамот спага во групата на терцијални дејности, неговата терцијалност има потреба за вработување на работно способно население.Во тој поглед туризамот влиае директно и индиректно.Директното влијание на туризамот се изразува во зголемувањето на туристичкиот промет и потрошувачката, за задоволување на домашните и станските туристи потребно е голе број на работна сила во дејностите на туристчкото стопанство, и директно ангажирање на приватните домакинства во туристичките места кои пружаат услуга на храна , сместување и многу други потреби на туристите.
Исто така се зголемува бројот на невработените на нестопанските дејности, кои учествуваат директно во задоволувањето на туристите.
Развојот на туризамот во Македонија значително ке влиае врз оживувањето на на стпанската активност како и зголемувањео на животниот стандард на наеслението.
Со развој на селскиот, планинскиот, еко туризамот за коиј Македонија има голем потенцијал ке дојде до заживување на руалните области на Македонија кои со последните децении населението од овие подрачја масовно се иселило и се иселува поради невработеноста и неразвивањето на овие подрачја.
Туризамот продира во сите пори на општествениот и културен живот во туристичкото место и околината.Определувајки се за ставот кон туризамот може да се види неговата хетрогена стоанска дејност, т. е како сложен систем кој е составен од поголем број под системи се укажува на комплексноста на неговиот производ, т.е туристичкиот производ.
Туристичкоот производ е специфичен зошто овозмозува одредена убавина, место културно наследство да се валоризира и да се заработи од тој предмет или природна убавина.
Туризамот е фактор за побраз стопански развој и вработување на голем број работноспособно население.
Сите права се задржани од авторот

Нема коментари: